Pages

Tuesday, September 18, 2007

ႏွလံုးသားႏွင့္ရင္း၍ …

ဒီေန႕ ရာသီဥတုက အရမ္းသာယာတယ္။ ရာသီဥတုသာယာ သေလာက္ ရင္ထဲမွာေတာ့ မိုးေမွာင္က်ေနတယ္။ မိုးႀကိဳးေတြလည္း အခါတစ္ရာမကပစ္ခတ္လို႕ေနပါေတာ့တယ္။ နာရီလက္တံေတြကို ၾကည့္ေနခဲ့တယ္။ စကန္႕တန္သြားေနတဲ့ `ခ်ပ္…ခ်ပ္´ ဆိုတဲ့အသံဟာ သူ႕အတြက္ေတာ့ ငွက္ဆိုးထိုးသံအလားပါပဲ။ `ေ၀ါ……´ ဒီအသံက သူ မၾကားလိုတဲ့ အသံပါပဲ။ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေလယာဥ္ တစ္စင္း တိမ္ေတြကို အံတုရင္း တျဖည္းျဖည္း ျမင့္သထက္ျမင့္တက္ကာ မ်က္စိထဲမွာ ကြယ္ေပ်ာက္သြားသည္အထိ ၾကည့္ေနခဲ့မိပါတယ္။ေလယာဥ္ မ်က္စိေရွ႕က ေပ်ာက္သြားသလို သူ႕ရင္ထဲက အသည္းႏွလံုးသည္လည္း ေၾကမြ ပ်က္စီးဆံုးရႈံးခဲ့ရပါၿပီ။ ေယာက်္ားေလးတန္မဲ့ အသိတရားကင္းမဲ့စြာ ဖင္ထိုင္ရက္က်သြားၿပီး မ်က္ရည္ေတြ စီးက်လာပါေတာ့တယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕အိမ္ ေျခရင္းအိမ္ကို သူ႕မိသားစုႏွင့္အတူ ေျပာင္းလာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေန႕ ကတည္းက ဘာကိုမွ အေလးအနက္မထားတတ္တဲ့ကၽြန္ေတာ္ သူမရဲ႕ပတ္သက္တဲ့ ကိစအ၀၀ ကို အေလးထားတတ္လာတယ္၊ ဘယ္သူ႕ကိုမွ ဂရုမစိုက္တတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အရာရာကိုဂရုစိုက္ တတ္လာယ္၊ သူမကို ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့ရ မည္ မဟုတ္ေတာ့ပါ။ သူမနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ အရင္းႏွီးဆံုးနဲ႕ အခင္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဘာသာဘာ၀ထံုးစံအတိုင္း ခ်စ္သူ ေတြလည္း ျဖစ္ခဲ့ ၾကပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အေပ်ာ္ရႊင္ရဆံုးအခ်ိန္ေတြပါပဲ။ အဲဒီမွာပဲ ျပသနာစေတာ့တာပဲ။ ဘာသာျခားျပသနာကစတာပါ။ သူမက ခရစ္ယာန္၊ ကၽြန္ေတာ္က ဗုဒၶဘာသာ၊ ပိုဆိုးတာက ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကလည္း ဗုဒၶဘာသာစစ္စစ္ သူမရဲ႕အေဖက သင္းအုပ္ ဆရာ၊ သူမအေဖကို အိမ္ေျပာင္းလာ တည္းက တခါမွမျမင္ဘူးပါ။ သူမအေဖက ႏိုင္ငံတကာ လိုက္ၿပီး သာသနာျပဳ ေနတာတဲ့။ ကဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႏွစ္ဖက္လံုးမွာမွ အခက္အခဲမရွိဘူးဆို ကၽြန္ေတာ္တို႕လည္း ဘယ္စိတ္ဆင္းရဲပါ့မလဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ခြဲဖို႕ အတြက္ သူမရဲ႕မိဘေတြက အေဆာင္မွာေနၿပီး လုပ္ရတဲ့အလုပ္ကို ထည့္လိုက္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕က သူမရဲ႕ နားရက္ရွိတဲ့ ေန႕ေတြမွာ ေတြ႕ျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒီလိုပဲ ေနလာရင္း သူမကကၽြန္ေတာ္ကို လမ္းခြဲၾကစို႕လို႕ဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နားၾကားမ်ားမွားသလား၊ ဒါမွ မဟုတ္ အိပ္မက္မ်ား မက္ေနလားေပါ့၊ အိပ္မက္ဆိုလည္း ျမန္ျမန္ႏိုးထခ်င္ ပါၿပီ။ အိပ္မက္မဟုတ္ဘဲတကယ္ျဖစ္ ေနခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ ႏႈတ္ဆက္ပါ တယ္လို႕လည္းေျပာေသးတယ္။ ဘာေတြလည္းေပါ့ သူမႏိုင္ငံျခားကို အၿပီးထြက္သြားေတာ့မယ္တဲ့ သူမအေဖက ဟိုမွာေက်ာင္းတက္ဖို႕ လွမ္းေခၚ ေနၿပီတဲ့ေလ။ သူမတို႕မိသားတစုလံုး သြားမယ့္အစီအစဥ္ရွိ မွန္းေတာ့ သိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီေလာက္ထိျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ခြဲလိမ့္မယ္လို႕ေတာ့ မထင္ဘူးေပါ့။ သူမက ျမန္မာေက်ာင္း မတက္ပါဘူး။ ခရစ္ယာန္ေက်ာင္းမွာပဲ ဆယ္တန္း ေအာင္ထားတာပါ။ ဟိုမွာ ေက်ာင္းဆက္တက္ဖို႕ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ဘာမွမေျပာႏိုင္ပဲ ဒီအတိုင္း ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ်ရင္း ျပန္လာခဲ့တယ္။ မ်က္ရည္ေတြလည္း စီးက်လို႕ေပါ့။ သူမကို ဒီမနက္လွမ္းျမင္လိုက္တယ္။ သူမအေမနဲ႕ သူမကို အလုပ္က ျပန္ေခၚလာတဲ့ပံုပါပဲ။

သူမကိုေတြ႕ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳးစားတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆင္မေျပခဲ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အိမ္ႏွစ္အိမ္ရဲ႕ အေျခအေနကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ေၾကာင့္ တင္းမာေန ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမလဲ၊ သူမကို အဆံုးအရႈံး မခံရေအာင္ ခိုးေျပးဖို႕ နည္းလည္းပဲရွိပါေတာ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္စီ အကူအညီ ေတာင္းတယ္။ သူမဆီ သြားေျပာတယ္၊ ဒါေပမယ့္ သူမက မလိုက္ႏိုင္ဘူးတဲ့။ သူမဖခင္ဆီ သြားဖို႕၊ သူမ ေက်ာင္းတက္ဖို႕က သူမေလးႏွစ္သမီးတည္းက ရည္မွန္းထားတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္တဲ့ မိသားစုအကုန္သြားၾကမွာ သူမတစ္ေယာက္တည္း ဒီႏိုင္ငံမွာေနခဲ့ဖို႕က မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးတဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းဆီက တဆင့္ဒီစကားကုိ ၾကားခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မယံုၾကည္ႏိုင္ပါ ဒီလိုနဲ႕ပဲ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕သူမခြဲခြာရမွာလား။ ဒီေန႕မနက္ သူမတို႕အိမ္မွာ ရႈပ္ယွက္ခတ္ ေနၾကတယ္။ ရယ္သံေတြလည္းၾကားေနရတယ္။ သူမရယ္သံၾကားတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ရင္မွာ တဆစ္ဆစ္နာက်င္ရပါတယ္။

ကားတစ္စီးသူမတုိ႕အိမ္ေရွ႕လာရပ္တာေတြ႕လိုက္ပါတယ္။ သူမတို႕မိသားစု ကားေလးေပၚတက္ရင္း တျဖည္းျဖည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ေ၀းရာဆီကို ထြက္ခြာသြားၾကပါၿပီ။ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လာေတာ့မွာလည္း မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကင္းမဲ့ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ေမ့ေဖ်ာက္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနထိုင္ ရပါဦးမည္။ သူမမရွိတဲ့ေန႕ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းေနထိုင္ရဦးမည္။ စဥ္းစားရင္းစဥ္းစားရင္း ရင္ထဲမွာ မြန္းၾကပ္လို႕လာပါေတာ့တယ္။ သူမတစ္ေယာက္ သူမျဖစ္ခ်င္တဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ကို ေလွ်ာက္လွမ္း ႏိုင္ပါေစလို႕ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားနဲ႕ရင္းၿပီး ဆုေတာင္းေပးလုိက္ပါတယ္… သူမေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ……

ဆက္လက္ႀကိဳးစားပါဦးမည္။

1 comment:

ေနလင္း said...

အပိုဒ္ေလးေတြ ခြဲျပီးေရးရင္ ပိုေကာင္းမယ္လို႕ အေႀကံျပုပါတယ္