Pages

Monday, October 22, 2007

မိုးထဲကအမွတ္တရ....... အပိုင္း-၁

ေ၀ါ……ေ၀ါ
ရုတ္တရက္ ရြာခ်လိုက္တဲ့မိုးေၾကာင့္ မိုးခိုစရာရွိမဲ့ေနရာကို အေျပးအလႊားသြားလိုက္တယ္… စိတ္ညစ္လိုက္တာ ေနာ္ ကၽြန္မက ထီးယူရမွာ သိပ္ပ်င္းတာ ထီးပါခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာင္ ထီးေဆာင္းရမွာစိုးလို႕ ဒီအတိုင္းပဲ ေလွ်ာက္လိုက္တာ အဲေလာက္ထိကို ပ်င္းတာ….

ဒီေန႕မွ ဘာလို႕မိုးက သည္းႀကီးမည္းႀကီးရြာလည္းမသိဘူး။ ဒီေန႕က ကၽြန္မအင္တာဗ်ဴးေျဖရမယ့္ေန႕ေလ။ အိမ္ယာထေနာက္က်လို႕ အခ်ိန္ကပ္ခါနီးမွ ကမန္းကတန္းထြက္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မပဲ အျပစ္တင္ရမလား။ ဒါမွမဟုတ္ ရုတ္တရက္ ရြာခ်တဲ့မိုးကိုပဲ အျပစ္တင္ရမလား မသိေတာ့ပါဘူး။ မိုးခိုရင္း ဟိုတုန္းက အတိတ္ဆီကို ျပန္ေရာက္သြားတယ္။
မိုးနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္ေလာက္တိုက္ဆိုင္လဲဆို ကၽြန္မကို ေမြးတဲ့ေန႕က မိုးေတြ သည္းႀကီးမည္းႀကီး ရြာေနတယ္။ အေမ ဗိုက္နာေတာ့ မိုးကသည္း၊ ေလကလည္း ထန္ေနေတာ့ ကားငွားမရျဖစ္ေနတာ။ ေနာက္ဆံုး အေဖက ကိုယ္ပိုင္ကားရွိတဲ့အိမ္ကို အကူအညီ သြားေတာင္းတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္မလူ႕ေလာကကို စေရာက္ခဲ့တာ။ ေၾသာ္ ကၽြန္မနာမည္က မိုးသည္းျဖဴတဲ့။
ကၽြန္မသိပ္ခ်စ္ရၿပီး၊ ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားရတဲ့သူနဲ႕ စေတြ႕တဲ့ေန႕က မိုးေတြ ရြာေနတယ္။ ထီးယူဖို႕ပ်င္းတဲ့ကၽြန္မ ထံုးစံအတိုင္း သထံုလမ္းကို လြယ္အိတ္ပိုက္ၿပီး ေျပးရေတာ့တာေပါ့။

“၀ုန္း” “အြန္႕” “ေအာင္မေလး”
“ရွင္ကလမ္းသြားတာ ၾကည့္သြားမွေပါ့ လူတစ္ေယာက္လံုးေတာင္မျမင္ဘူးလား” ရွက္ေဒါသနဲ႕ ေျပာမိတာပါ အမွန္က ကၽြန္မက ၀င္တိုက္တာ….
“ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ..ဘယ္ထိသြားေသးလဲ..ဘာကူညီရမလဲ”
“သြားပါၿပီရွင္.. ပရယ္တီကယ္လ္နီးေနပါၿပီဆိုမွ ကၽြန္မစာအုပ္ေတြအကုန္ေရစိုကုန္ၿပီ” ဗြက္အိုင္ထဲက စာအုပ္ေတြက ကၽြန္မကို ေလွာင္ေနသေယာင္…
“ကၽြန္ေတာ္ စာေတြျပန္ကူးေပးပါမယ္ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္အေဆာင္ ၂၈ကပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုက္ပို႕ေပးရမလဲ”

“ဒီပံုစံနဲ႕ကၽြန္မဘယ္လိုသြားေတာ့မလဲ။ အေဆာင္ ၃၇ေရွ႕က ကန္တင္းလ္ကိုပဲ လိုက္ပို႕ေပး။”
“ဟုတ္ကဲ့” “ကၽြန္မစာအုပ္ေတြ ၀ိုင္းေကာက္ေပးဦးေလ” “ေၾသာ္..အင္း အင္း” ကၽြန္မတို႕နွစ္ေယာက္ ထီးတစ္ေခ်ာင္းတည္းနဲ႕ဆိုေတာ့ သူေကာ ကၽြန္မေကာ မိုးစိုတာေပါ့။ ကၽြန္မကို ကန္လ္တင္းလိုက္ပို႕သြားတယ္။ ကန္လ္တင္းကေနၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြအလာကို ေစာင့္ေနလိုက္တယ္။ ေဟာ…လာၾကပါၿပီ။

“မိုး..နင္အတန္းမတက္ပဲနဲ႕ ဒီမွာဘာလုပ္ေနတာလဲ ငါမွာေတာ့ နင္လက္မွတ္အတုထိုးေပးလိုက္ရတာ နင္ကေတာ့ ဒီမွာလာၿငိမ့္ေနတယ္”
“ပံု႕ နင္မျမင္ဘူးလား ဒီမွာ စိတ္တိုေနတယ္ နင္ပါေရာပါသြားမယ္”
“ဟုတ္သားပဲ ပုံ႕ သူ႕ပုံၾကည့္ရတာ ဒႆဂီရိဘီလူး သံပရာသီးစားထားတဲ့ပံုပဲ”

“ကဲ ေတာ္ၾကပါေတာ့ ပုံ႕ေကာ လဲ့ေကာေတာ္ေတာ့ မိုးနင္ဘာျဖစ္ေနတာလဲ တစ္ကိုယ္လံုးလဲရႊဲေနတာပဲ”
“ေမးေနစရာလိုေသးလား ျမတ္ရယ္ ထံုးစံအတိုင္း ထီးေတာ္ကို ယူဖို႕ ပ်င္းေတာ္မူတဲ့အတြက္ မိုးမိလာတာပဲေပါ့”

“ကဲ နင္တို႕ေတြေတာ္ၾကေတာ့ နင္တို႕ေတြလုပ္တာနဲ႕ပဲ ေျပာခ်င္စိတ္ေတာင္မရွိေတာ့ဘူး”
“ဒါဆိုလည္း မေျပာနဲ႕ေတာ့ဟာ ငါတို႕ဗိုက္ဆာေနၿပီ၊ ေဟ့ တစ္ေယာက္ေလာက္ နင္တုိ႔ဘာစားၾကမလဲ”
“တုတ္ နင္ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ အစားပဲစိတ္၀င္စားေနတယ္”

“မိုးပဲ မေျပာခ်င္ေတာ့ဘူးဆို အဲေဒါ့ ဘာဆိုက္ေတာ့ မွာတာေပါ့” အဲေလာက္ထိကို မိုးသူငယ္ခ်င္းေတြက တအားဗရုတ္က်တာ။ မိုးတုိ႕အုပ္စု ကန္တင္းထဲ၀င္လာရင္ စားပြဲထိုးေတြ အရမ္းစိတ္ညစ္ၾကတယ္။ ကဂ်ီကေဂ်ာင္လည္း က်တတ္ၾကလို႕။ အေဆာင္၃၇ေရွ႕က ကန္တင္းကေတာ့ အမ်ားဆံုးထိုင္ျဖစ္တယ္။ ဆိုင္ပိုင္ရွင္က မိုးတို႕အုပ္စုျမင္ရင္ ေရာင္းရလို႕ အၿမဲသြားသံုးဆယ့္ႏွစ္ေခ်ာင္းေပၚေအာင္ကို ၿပံဳးၿပတာ။
မိုးသူငယ္ခ်ငး္ေတြကို မနက္ကကိစၥေျပာျပျဖစ္တယ္။ ေရာၿပီး ေဒါပြလိုက္တာေရာေပါ့။

“ဟယ္..နင့္အျဖစ္ကလည္း ဒါနဲ႔ေနစမ္းပါဦး သူ႕နာမည္က ဘယ္သူတဲ့လဲ”
“မိုးမသိလိုက္ဘူး အေဆာင္ ၂၈ ပဲ သိတယ္”
“မိုးကေတာ့ လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ျပီ နာမည္မသိဘဲနဲ႕ ဘယ္လိုရွာမလဲ သထံုလမ္းမွာ ခလုတ္တိုက္မိတဲ့လူ ရွိလားဆိုၿပီး ေအာ္ရမလိုျဖစ္ေနၿပီ”

“ဟဲ့ ဟိုမွာလာေနတဲ့သူက ဖိုင္နယ္အဂၤလိပ္က တုတ္တို႕အိမ္နားက အစ္မနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေလ စာၾကမ္းပိုးတဲ့၊ သူ႕ကို စာလာလာရွင္းျပတယ္ မထင္စရာဘဲေနာ္” ေလွ်ာက္လာတဲ့ပံုစံက စတိုင္မိုက္တယ္၊ ေခတ္မဆန္စြာ ၀တ္ဆင္ထားေပမယ့္ သူ႕ပုံစံက ေခတ္ဆန္သေယာင္၊ ဆံပင္ကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္ၿဖီးထားၿပီး လည္ကတံုးလက္တို အျဖဴေရာင္နဲ႕ ပုဆိုးက အျပာကြက္စိတ္လို႕၀တ္ထားၿပီး လြယ္အိတ္အနီေရာင္လြယ္ထားတဲ့ပံုစံက မိန္းကေလးတုိင္း က်ေလာက္တဲ့ပံုစံ။ ဘိုမဆန္ေပမယ့္ စမတ္က်တယ္။

အပိုင္း (၂)ကို ဆက္လက္ဖတ္ရႈေပးၾကပါရန္ႏွင့္ ေ၀ဖန္အႀကံျပဳစာမ်ားအား စီပံုးႏွင့္ ကြန္မန္႕တြင္ ထားခဲ့ေပးၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္ ….

No comments: