Pages

Monday, October 22, 2007

မိုးထဲကအမွတ္တရ....... အပိုင္း-၃

စာသင္ခ်ိန္ေတြကို ျဖတ္သန္းရင္း ေန႕လည္ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္လာေတာ့ မိုးတို႕သူငယ္ခ်င္းေတြ ထံုးစံအတိုင္း ကန္လ္တင္းကို လစ္ၾကတာေပါ့။

“မိုး နင့္ေျခလွမ္းေတြ တက္ၾကြေနပါလား” “ေၾသာ္ လဲ့တို႕ကလည္း နားလည္ေပးလိုက္ပါဟာ” “ဟဲ့ ဟဲ့ နင္တို႕ ဘာသံၾကားမိလဲ” “ဟင့္အင္း မၾကားမိပါဘူး” “ဘာသံလဲ” “ဒုန္း ဒုန္းနဲ႕ေလဟာ ကုလားဘုရားလွည့္တဲ့ ဆိုင္းသံထက္ေတာင္က်ယ္ေသးတယ္” “ငါေပါက္ၿပီ ပံု႕ ဟုတ္တယ္ဟ” “ဘယ္နားေလးက လဲ့” “မိုးဆီကေလဟာ ဘာလဲ ခ်စ္ေကာင္းသီခ်င္းေတာင္ရွိေသးတယ္။ ရင္ခုန္သံျမန္ျမန္ပဲ ငလ်င္တုန္သလိုပဲ အခ်စ္ေၾကာင့္ေလ….” ဟား… ဟား… ဟား…

“နင္တို႕ေတြေနာ္ မိုးစိတ္ဆိုးလာၿပီ မစၾကနဲ႕” “ေဟာေတာ့ ဗ်ိဳင္းတစ္ေကာင္ ကန္လ္တင္းမွာ နားေနတယ္” “ေမွ်ာ္ေတာ္ေရာင္ ေမွ်ာ္ေတာ္ေရာင္ ဘ၀ကကၽြတ္ခ်င္ၿပီ” “ကဲဟယ္… ကဲဟယ္… ကၽြတ္ခ်င္ဦး”
“ေရာက္ေနတာၾကာၿပီလား” “မၾကာေသးပါဘူး။ ခုေလးတင္ေရာက္တာ” မိုးယူလာတဲ့စာအုပ္ေတြ သူ႕ကိုေပးလိုက္တယ္။ ထံုးစံအတိုင္း ေနာက္ပိုင္းမွာ မိုးတို႕အုပ္စုနဲ႕ အဖြဲ႕က်ၿပီး ေန႕တိုင္းလိုလို ေတြ႕ျဖစ္တယ္။

သူနဲ႕မေတြ႕တဲ့ေန႕ေတြမွာ သူ႕ကိုလြမ္းတတ္လာတယ္။ သူက ကၽြန္မအေပၚ လႊမ္းမိုးခ်ဳပ္ကိုင္ႏိုင္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္လာတယ္။ သူက မလုပ္နဲ႕ဆိုတာမွန္သမွ် မလုပ္နဲ႕ဆိုရင္ လုပ္ရမွေက်နပ္တဲ့ကၽြန္မ မလုပ္ဘဲနဲ႕ ေနတတ္လာတယ္။ သူစကားေျပာသမွ်ကို အၿမဲေခါင္းညိတ္ၿပီး နားေထာင္တတ္လာတယ္။ သူက မလုပ္ေစခ်င္ရင္ အက်ိဳးသင့္အေၾကာင္းသင့္ ေျပာျပရွင္းျပတတ္တယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ႏွလံုးသားထဲမွာ တစတစတိုး၍ ၀င္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ သူငယ္ခ်ငး္ေတြ ၀ိုင္းေနာက္က်တဲ့အခါ သူကကၽြန္မရွက္ေနမွာစိုး၍ ေရွာင္ေပးတတ္သလို ေရွာင္မရခဲ့လွ်င္လည္း ကၽြန္မကို အားတံု႕အားနာပံုစံနဲ႕ ျပန္ၾကည့္တတ္ပါတယ္။

ကၽြန္မသူ႕ဆီက ထြက္လာမယ့္စကားကို ေမွ်ာ္လင့္ေနခဲ့ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ဦးကို ဘယ္ေတာ့ခ်စ္သူေတြျဖစ္မလဲဆိုတာ ေစာင့္ၾကည့္ေနခဲ့ၾကပါတယ္။ သူ႕မ်က္၀န္းေတြ၊ သူ႕အၾကည့္ေတြ၊ သူ႕အၿပံဳးေတြ … သူနဲ႕ပတ္သက္သမွ်အားလံုးဟာ ကၽြန္မအတြက္ ေမ့လို႕မရတဲ့ အမွတ္တရေတြပါ။ သူေက်ာင္းၿပီးတာေတာင္ ကၽြန္မေနာက္ဆံုးႏွစ္တက္သည္အထိ

ေက်ာင္းကိုအပို႕အႀကိဳလုပ္ေပးပါတယ္။ ကၽြန္မတို႕ၾကားက သံေယာဇဥ္ႀကိဳးေလးဟာ ခိုင္မာၿပီးသားလို႕ ယံုၾကည္တဲ့ကၽြန္မ သူက ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ခန္းမေရွ႕ လာခဲ့ဖို႕ ခ်ိန္းဆိုခဲ့တယ္။ ကၽြန္မဘယ္ေလာက္မ်ား ေပ်ာ္လိုက္သလဲ၊ အၿမဲေတြ႕ေနက် သီးသန္႕ခ်ိန္းတယ္ဆိုေတာ့ ကၽြန္မရင္ေတြ အရမ္းခုန္ေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မထက္ ဘယ္သူပိုသိႏုိင္မွာလဲ။ သူကုိ အေ၀းက လွမ္းျမင္လိုက္စဥ္မွာပဲ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ မလံုမလဲျဖစ္ေနမိတယ္။ အၿမဲေတြ႕ေနေပမယ့္ ခ်စ္သူအေနနဲ႕ သူ႕ရဲ႕လက္ကိုတြဲၿပီး သထံုလမ္းမွာ သူမ်ားေတြလို ေလွ်ာက္သြားခ်င္တယ္။

ဇာတ္သိမ္းပိုင္းကို ဆက္လက္ဖတ္ရႈေပးၾကပါရန္ႏွင့္ ေ၀ဖန္အႀကံျပဳစာမ်ားအား စီပံုးႏွင့္ ကြန္မန္႕တြင္ ထားခဲ့ေပးၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္ ….

No comments: