Pages

Friday, November 23, 2007

ျပန္လည္မရႏိုင္ေသာ ေန႔စြဲမ်ား...ဇာတ္သိမ္း

“ကိုဘုန္း ဒါကဘယ္လဲ ေနလည္း ေကာင္းတာမဟုတ္ဘဲနဲ႕ ျပန္ဖ်ားေနဦးမယ္... သြား သြား အထဲ၀င္ေန”
“ဟဲ့ သမီး ေက်ာင္းသြားေတာ့မလို႕လား အေစာႀကီးရွိေသးတယ္”
“မေတြ႕ခ်င္တဲ့လူ ေတြ႕ေနရမွာစိုးလို႕”
“ဟဲ့ သမီး ဘယ္လို ေျပာလုိက္တာလဲ” “ေတာ္ပါေတာ့ မိန္းမရယ္ သမီး လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနပါေစ”
“မိန္းမ မိန္းမနဲ႕ နားခါးလိုက္တာ”
“ပုလဲ ေျပာေလကဲေလပါလား ဟမ္”
“မျမေရ မျမ... ေၾသာ္ ဧည့္သည္ေရာက္ေနတာကိုး”

“ဘာကိစၥလဲ အစန္း”
“ကၽြန္မသမီးေလး ၀မ္းသြားေနလို႕ ဓာတ္ဆားထုပ္ေလး ေရာင္းေပးစမ္းပါဦး”
“ေၾသာ္... ေအး... သားေရ မာမီ့ကို ဆိုင္ေသာ့ေလး ယူလာေပးပါဦး”
“ေရာ့...မာမီ”
“သား ဒက္ဒီ့အတြက္ မနက္စာျပင္ေပးထားလုိက္...”
“ဒါမျမေယာက်္ားလား...”
“ဟုတ္တယ္ အစမ္း... လာ ဓာတ္ဆားထုပ္ေပးမယ္”
“မျမတို႕က အိမ္ေထာင္ကြဲေနတာလား... ကၽြန္မက မျမကို မုဆိုးမေအာက္ေမ့ေနတာ”
“ဟုတ္တယ္...အစမ္းရဲ႕ ကေလးတို႕အေဖပဲေလ”

“မႈတ္ဖူး... မႈတ္ဖူး... ကၽြန္မအေဖမဟုတ္ဘူး”
“သမီး... သမီး...” ကၽြန္မေနာက္က ဘာလို႕ ဒီလူႀကီး ေျပးလိုက္လာတာလဲ။
“မလိုက္လာနဲ႕... ကၽြန္မနဲ႕ ဘာမွမေတာ္ဘူး၊ ဘာမွမဆိုင္ဘူး မလာနဲ႔”
“မလာနဲ႕ဆို မလာပါဘူး သမီးရယ္ မေျပးပါနဲ႕ေတာ့”
“သမီး”
“ကိုဘုန္း သတိထား”
“အြန္႕”
“ကၽြီ”
ကၽြန္မမ်က္လံုးေတြ ျပာေ၀သြားတယ္။ ကၽြန္မေသၿပီထင္ပါရဲ႕။
“လာၾကပါဦးဟဲ့... ဒီမွာလူတေယာက္ကားတိုက္သြားလို႕”
“ကိုဘုန္း...ကိုဘုန္း...”
“ဒက္ဒီ...ဒက္ဒီ...”
“သ...သ...သမီး”
“ဟင့္...ဟင့္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး ကိုဘုန္း သမီးရွိတယ္”
“ေခါ...ေခၚေပးပါလား...ျမရယ္” ေျပာရင္း ကုိဘုန္း၀ဏၰ ေလာကႀကီးထဲက ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့ပါၿပီ။
“သမီးမို္က္...ပုလဲ... နင့္မုန္းတဲ့ နင့္ဒက္ဒီက နင့္ကို အသက္နဲ႕ရင္းၿပီး ကယ္တင္သြားတာ...ငါ့မွာ နင့္လို သမီးမ်ိဳး ရွိတာ ငါရင္နာတယ္...ငါ့မွာ ဒီလိုသမီးမ်ိဳးမရွိဘူး နင္သြားခ်င္ရာ သြားေတာ့... သြား... ထြက္သြား” ကၽြန္မရင္ထဲ ေအာင့္ခနဲျဖစ္သြားတယ္။ မာမီက ငါ့ကို သမီးမိုက္တဲ့ ငါတကယ္ပဲ မိုက္ခဲ့တာလား။ ဟင့္အင္း ငါမမိုက္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ငါမွားခဲ့တယ္။
“ပုလဲေတာင္းပန္ပါတယ္ မာမီရယ္ ပုလဲမသြားပါရေစနဲ႕။ ပုလဲမာမီကိုေရာ ေမာင္ေလးကိုေရာ မခြဲႏိုင္ဘူး မာမီရဲ႔”
“သမီးကိုခြင့္လြတ္ပါ မာမီ။ သမီးမွားသြားပါတယ္။ သမီး ဒက္ဒီကိုလည္းေတာင္းပန္ပါ့မယ္”
“စိတ္ေလ်ာ့လိုက္ပါ မျမရယ္။ သမီးလည္း သူ႕အမွားကို သိသြားၿပီပဲ...”
“သမီးကို မႏွင္ထုတ္ပါနဲ႕ မာမီရယ္...ေနာ္...ေနာ္...ဟင့္...ဟင့္...ဟင့္”

“ဒက္ဒီအေပၚ ျပဳမူေျပာဆိုမိတာေတြ အားလံုးကို သမီးေတာင္းပန္ပါတယ္။ သမီးကို ခြင့္လြတ္ပါေနာ္” ကၽြန္မေျပာေနေပမဲ့ အခ်ိန္ကား ေႏွာင္းသြားခဲ့ပါၿပီ။ ကၽြန္မေျပာေနတာေတြ ဒက္ဒီ့မွ ၾကားပါေလစ။ ဒက္ဒီ ကၽြန္မအေပၚ ခြင့္လြတ္ႏိုင္ပါ့မလား။

အရင္က ကၽြန္မတို႕ မိသားစုေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒက္ဒီက သူ႕အမွားေတြသိလို႕ ျပန္လည္ထူေထာင္ဖို႕လာ ေတာင္းပန္တုန္းက လက္ခံခဲ့ရင္ ယခုလို ဆံုးသြားခဲ့မွာ မဟုတ္ဘူး။ အခ်ိန္ေတြကိုသာ ျပန္လွည့္လို႕ ရမယ္္ဆိုရင္ ဒက္ဒီဟာ ကၽြန္မတို႕ အေပၚမွာ ဘယ္ေလာက္ပဲ ဆိုးသည္ျဖစ္ေစ ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ခ်င္ပါတယ္။ ယခုဆိုလွ်င္ ကၽြန္မလုိခ်င္တဲ့မိသားစုဘ၀မ်ိဳး ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လည္ရရွိမည္ မဟုတ္ေတာ့ပါ။ ေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့ၾက သည့္တိုင္ ျပည့္စံုေတာ့မည္မဟုတ္ေတာ့ပါ။ ကၽြန္မေၾကာင့္ ကြက္လပ္ေလးျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဒက္ဒီ့ရဲ႕ေနရာကို ဘယ္လိုမွ အစားထိုး ၍ မရႏိုင္ေတာ့ပါ။ ယခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မရင္ထဲ၊ ႏွလံုးသားထဲမွာ ေနာင္တႀကီးစြာ ရေနမိပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ျပင္လို႕မရတဲ့ေနာင္တေတြကို ေထြးပိုက္ရင္း မိသားစုေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနထိုင္ခဲ့ၾကတဲ့ ရက္ေတြကို ျပန္လည္တမ္းတ ရင္း ကၽြန္မရဲ႕ အနာဂတ္လမ္းမွာ ဘာေတြျဖစ္ဦးမယ္ဆိုတာ၊ ဘာေတြၾကံဳဦးမယ္ဆိုတာ မသိႏိုင္ပါ။ ဒက္ဒီအေပၚ တင္ေနတဲ့ အေၾကြး ကၽြန္မဆက္ရဦးမည္ထင္ပါရဲ႕။

မိဘတိုင္းဟာ ဆိုးသည္ျဖစ္ေစ၊ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ၊ မိဘဟာမိဘပါပဲ။ ကၽြန္မလို အမွားမ်ိဳး လူတိုင္းမမွားမိၾက ေစဖို႕ ဆုေတာင္းရင္း....


ေစာင့္ေမွ်ာ္ဖတ္ရႈေပးၾကတဲ့ စာဖတ္သူအားလံုးကုိ ေက်းဇူးအထူးပင္တင္ရွိပါတရ္... လိုအပ္သည္မ်ားရွိခဲ့ ရင္လည္း ေ၀ဖန္ေပးၾကပါဦးလို႕...

2 comments:

Unknown said...

သနားပါတယ္ အမရယ္။

ႏွင္းသဇင္ said...

အမေရ ေကာင္းပါတယ္ ရုပ္ရွင္ၾကည္ပေနရတဲ့ အတိုင္းပဲ မမက စာေရး မမကစာေရးေတာ္လိုက္တာေနာ္